Prodajem Mazdu 6 2011 god. 2.2 dizel 120kw/163ks (najbolji odnos snage i potrošnje, dosta pouzdaniji i izdržljiviji od 2.0 motora i verzije od 95kw, dok je registracija skuplja za zanemarivih 100KM poreza na godišnjem nivou. Auto u mom vlasništvu 3 godine, 9 mjeseci i 57 000km (domaćinsko auto) Mali servisi radjeni na vrijeme i sa najboljim filterima (MANN/BOSCH) I uljem LIQUI MOLY posebno za Mazdu sa oznakom ACEA C1 5W30.Zadnji mali servis uradjen na 271 000km 01.11.2024 (posjedujem račune) Lanac je promijenjen u ovlaštenom servisu na 40 000km. Nemam informaciju da je mijenjan poslije, ali se lanac ne čuje sekunde. Da je imalo bilo sumnje ili potrebe za promjenom promijenio bih ga lično. Diskovi i pločice kako na prednjoj tako i na zadnjoj osovini su marke ATE (za one koji se ne razumiju ATE jedna od kvalitetnijih i skupljih marki kočnica i diskova). Auto odlično koči i na lakši dodir kočnice. Promijenjeni na 249 000km, 22.05.2023 (posjedujem račun, a i lako se provjeri) Nov akumulator Dynamic 95Ah stavljen Datum 03.06.2024 (posjedujem račun) Na autu su ljetne gume GOODYEAR ASYMMETRIC 6 DOT 4222. Feluge su na novo ispjeskarene, prefarbane, lakirane i keramičkom zaštitom zaštićene na 2 godine. Da budu besprijekorne. Datum 12.10.2022. (slika br.9) Uz auto dolaze dva seta originalnih Mazdinih aluminijumskih feluga. Oba seta izgledaju isto, tj kao na slikama. U farovima se nalaze LED sijalice plaćene 110KM. Vidljivost po noći odlična. Datum 18.04.2022 Auto je zatamnjen ARMOLAN folijama kod sertifikovanog majstora za iste. Na zadnjoj šajbi i na zadnjim bočnim staklima je zatamnjenost 85%, prednja bočna stakla su 65%, dok prednja šajba nije zatamnjena. Posjedujem atest za folije. Datum 09.05.2023 Na autu je ugradjeno ambientalno osvjetljenje da doprinese na jedinstvenosti auta. Datum 01.12.2021 Na kilometar satu je 277 965km ORIGINALNIH!!! ,za koje imam više dokaza i dajem garanciju! Auto održavano u ovlaštenom servisu sve do 2020 godine. Gorivo uvijek sipano EURO 6 na kvalitetnijim pumpama kao sto je PETROL (u prilogu svi računi) Uz prilagodjenu vožnju na otvorenom putu auto zna da troši i 3.5l što je za tu snagu i kubikažu izuzetno nisko (slika br. 13). Ispred ostrožnosti na autu su promijenjene podloške dizni koje znaju da prave problem ako začepe uljno sito. Oprani su karter i uljno sito koji su bili čisti kad su se skinuli. 11.10. 2021 Auto je limarijski odlican Kvačilo i mjenjač rade odlično. Kvačilo nisko odvaja, a pohvale za mjenjač koji ima kratak hod izmedju brzina.Klima je dvozonska, napunjena prosle godine u junu i sad radi odlično. Freon je curio na hladnjaku klime, te sam ga zamijenio sa novim. 04.04.2024 (nemam račun, ali to se lako provjeri) Auto se rashladi u roku 2 minute. Stavljena keramicka zaštita na šoferšajbu 10.02.2025 Od potrošnog materijala sam promijenio:Kuglu koja je integrisana u gusanu lafetu 05.06.2023 (posjedujem račun) Oba stabilizatora 05.06.2023 (posjedujem račun) Nakon promjene kugle, lafete i stabilizatora uradio sam špuru i na novo balansirao točkove. Tako da je volan miran,nema vibracije i ne trese se na bilo kojoj brzini 06.06.2023 (posjedujem račun)Reparirani su kočioni cilindri na zadnjim točkovima i imaju garanciju 2 godine 18.02.2022 (posjedujem račune i garanciju) Auto ne troši kap ulja od servisa do servisa bukvalno. Bude li trošio, vracam pare nazad. DPF filter i EGR ventil su na autu i rade bez ikakvih problema. Auto ne dimi sekunde.Znači fabrika. (slika br. 10) Potrošnja: otvoreni put 3,5-5l čisti grad (kreni,stani) 7-7,5l kombinovana 5,5- 6,5l Registrovan do 25.09.2025 Uz auto dolazi full alat što se dobije kad se kupi novo auto. Znači dizalica i ključ za šarafe. Sve original Unutrašnjost auta maksimalno očuvana, bukvalno nema ogrebotine (pogledaj slike). Sitnice što bih dodao su:BOSCH metlice brisača i original patosnice za Mazdu 6. Dva originalna ključa. Auto dok je u mom vlasništvu nikad nije pritisnut pun gas prije nego što postigne radnu temperaturu i pogašen odma nakon dužeg puta ili brže vožnje (autoput). Kad god je parkiran na nekom osjetnom nagibu, podignuta je ručna kočnica da se sačuva od pritiska na lanac i od samog rastezanja. Ako bih morao navesti manu, onda je to retrovizor.Lijevi tj. vozačev retrovizor se ne moze podešavati elektronski. Skeptičan sam da mi iko čačka oko instalacija, skida vrata, polomi žabice, onda bih poludio. Podesio sam ga jednom mehanički po sebi. Poslije sam i zaboravio na taj problem. Poznata je sva istorija auta i sve provjere su dozvoljene Dostupan i Car Verical izvještaj. JMZGHA2B601448097 U auto trenutno nema ulaganja, bukvalno je ključ u bravu i vozi. Auto prodajem čisto što želim da promijenim auto, ne zbog nekog skrivenog kvara ili tome slično. Što se tiče informacija, mislim da sam sve obuhvatio, ali za dodatna pitanja, slike i videe o autu mozete se javiti na ovaj broj i na viber Kontakt telefon 065 306 329 Dejan
Pitanja
Prijavite se ili kreirajte račun na OLX-u da kontaktirate ovog korisnika.