AS Chiptuning Chip Tuning Remap Zenica

Oglas nije mijenjao cijenu

gallery images

24

Osobine

Vrsta usluge Remap vozila
Datum objave 01.01.2020

Detaljni opis

▪︎Chiptuning - remap - Stage1 & Stage2
30% više snage, 10% manja potrošnja

▪︎ECO Chiptuning - Povecanje snage uz veci fokus na smanjenje potrosnje i do 1,5l na 100km

▪︎Softversko riješenje EGR/AGR ventila
-Trajno rješenje problema sa EGR ventilom

▪︎Softversko riješenje DPF/FAP filtera
-Softversko + mehaničko riješenje filtera bez ikakvih neželjenih posljedica

▪︎Swirl Flaps -Trajno rješenje problema sa usisnim klapnama

• AdBlue❌
• Vmax(speed limit)❌
• Lambda❌
• Hot Start Fix
• Start/Stop sistem off
• DTC❌
• Launch control
• Pop & bang / crackle map
• Hard Cut limiter
...
CHIP TUNING PUTNICKOG I TERETNOG PROGRAMA!!!

Za sve informacije kontaktirajte nas na:

   
062 / 587 - 553


Pri upitu molimo vas naglasiti marku i model vozila, kubikažu motora, godinu proizvodnje, te snagu u kw ili ks

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pogledajte neke od radova i pratite nas na facebook & instagram:

FACEBOOK
https://www.facebook.com/aschiptuningzenica/

INSTAGRAM
www.instagram.com/as.chiptuning_zenica

▪︎Šta je to Chiptuning
- Chiptuning je proces modifikacije softvera u računaru motora (ECU-a), a u cilju bolje optimizacije rada motora, što se prije svega ogleda u povećanju konjskih snaga, i što je mozda značajnije obrtnog momenta automobila, ekonomičnosti i poboljšanju emisije izduvnih gasova.

▪︎Zašto svakom automobilu treba poseban softver?
- Ono što se mora naglasiti, ne postoji univerzalni softver koji može da radi i postiže isti efekat u svakom automobilu, jer ni jedan automobil nije u istom stanju, pa ni oni sa fabričke trake. Proizvođačima treba previše vremena i novca da bi individualno razvijali svaki motor. Stoga oni obezbeđuju prostor za modifikaciju.

▪︎Koliko traje Chiptuning proces?
- Proces profesionalno odrađenog Chiptuninga traje u prosjeku do 4 sata. Treba imati na umu da se svaki automobil individualno prilagođava.

▪︎Da li je Chiptuning štetan za motor?
- Ne, osim ako se uradi neprofesionalno sa lošim alatom i lošim mapama. Stage 1 remap se radi u sigurnosnim granicama i 100% je pouzdan i garantuje dug životni vek motora.   

▪︎Koje su prednosti Chiptuninga?
Prednosti su mnogobrojne, a izdvajamo:
-veće uživanje u vožnji
-bezbednije (sigurnije) preticanje
-više obrtnog momenta (kada je automobil pod teretom, prikolica...)
-manja potrošnja goriva    

▪︎Koji su nedostaci Chiptuninga?
- Može zvučati čudno ali nedostaci ne postoje.   

▪︎Koje su posledice za fabričke garancije?
- Chiptuning je potpuno nevidljiv za sve dilere i nema razloga za istek garancije. Pored toga:
Remap se u svakom trenutku moze poništiti i vratiti na originalan
Većini proizvođača ne smeta chiptuning ako je profesionalno izveden   

▪︎Zašto postoje velike razlike u cijeni Chiptuninga?
- Tjuneri koji rade sa univerzalnim podešavanjima ne mogu postići isti rezultat kao što se postiže finim podešavanjima. Da bi dobili visok rezultat mnogi previše isforsiraju određene parametre kao što je turbo pritisak, što naravno nije dobro za motor.
Ljudi često pitaju kako to da tjuner X ima isto konjskih snaga kao tjuner Y a košta dosta jeftinije. Odgovor je jednostavan, u pitanju je drugačija modifikacija koja daje približno identičan rezultat, ali razlika je u pouzdanosti, voznim osobinama, potrošnji goriva itd. Jeftinije je u ovom slučaju skuplje!
Softver automobila je cjelina u čiji razvoj fabrike ulazu milione eura, a Vama neko nudi modifikaciju istog za par desetina eura i pri tom ima zaradu.
 
   DPF / FAP - Softversko riješenje filtera dizelskih čestica tako da se isti može i fizički odstraniti a motor ce raditi normalno bez ikakvih posledica a pri tome će te uštedjeti mnogo novca jer su filteri jako skupi a zamjenom Vam niko ne garantuje da se greška neće javiti ponovo nakon nekog vremena.
Sve veći broj uveženih polovnih vozila ima ugradjen Diesel Particle Filter ili skraceno DPF, koji po prelasku na domaće uslove eksploatacije, počinju da stvaraju glavobolje svojim vlasnicima. Naime DPF filter se zapuši, usled više faktora među kojima su i prljavo gorivo, predjena kilometraža, stil vožnje itd. Ono sto karakteriše vozilo koje ima zapušen partikular filter je drastičan gubitak snage što u mnogome utiče na bezbednost u saobraćaju. Kako je čišćenje istog samo privremeno rješenja a zamena prilazi cifri od 1000e počeli smo da nudimo uslugu rijesenja DPF I FAP filtera (trajno riješenje filtera).
Filter se riješi fizički sa izduvnog sistema, a softver motornog računara se prilagodi da više ne obraća pažnju na senzore diferencijalnog pritiska na ulazu i izlazu iz filtera. Na taj način se izbjegava mogućnost da auto u vožnji padne u "safe mode" u kojem ima smanjenu snagu.
                                         
   EGR Riješenje- EGR je ventil koji služi za regeneraciju izduvnih gasova kad auto radi u mjestu a prvenstveno sluzi kao aspekt zaštite okoline, u većini slučajeva nije dovoljno samo mehanički blokirati EGR nego se isti mora riješiti u motornoj elektronici jer ona prepoznaje da je EGR pokvaren i često se desi da motor radi u rezervnom modu ili u najboljem slučaju imate indikaciju greške putem lampice na instrument tabli. Mi nudimo rješenja koja omogućuju trajno riješenje EGR ventila bez ikakvih poslijedica na rad motora.
                                       
   HOT / COLD START - Još jedan problem koji uspješno rješavamo modifikacijom motorne elektronike je taj da na određenim automobilima pored toga što je motor mehanicki 100% ispravan desi se da kad je topao tj na radnoj temperaturi ili kad je hladan a naročito zimi morate dugo da alnasujete da bi se motor pokrenuo, to se dešava iz razloga fabričke nesavršenosti software-a koja ne može da predvidi promjenu parametara zbog habanja motora.. Mi u ovom slučaju imamo rješenja vrlo efikasna a naši rezultati su 100% rješenje vaših problema.
  
   LAMBDA - Lambda senzor je senzor koji se nalazi u auspuhu a govori motornoj elektronici kakav je kvalitet smješe tj odnosa benzin / zrak u cilindru motora. Često se desi da se ove sonde pokvare ili da daju pogrešne podatke a to rezultira velikim padom snage motora, enormnim povećanjem potrošnje kao i signalizacijom greške na instrument tabli. Mi Vam nudimo opciju kojom u samom Software-u promjenimo potrebu za lambda sondom a motor nakon toga radi bez ikakvih problema. Problem sa lambda sondama je obicno na benzinskim motorima a narocito na turbo benzinskim motorima.

   DTC Rjesenja - Rješenje motornih grešaka - Greške motornog računara poznatije kao DTC su alpha numerički kodovi koje motorni računar registruje kad se desi neki problem na vozilu. Ovi kodovi se isčitavaju preko dijagnostičkih uređaja koji se prikopčavaju na OBD džeku automobila. Ako su greške stalne i ako se posle brisanja opet vraćaju, kao npr zaprljan EGR ventil ili greške vezane za partikularni filter, lambda sondu itd, a ne želite da se izlažete velikom trošku za zamjenu ovih djelova , mi imamo rešenje, softversko riješenje koje je trajno, i te greške će se maći kao i CHECK ENGINE lampa sa kontrolne table.

Pitanja

Prijavite se ili kreirajte račun na OLX-u da kontaktirate ovog korisnika.

Prijavite se ili kreirajte račun na OLX-u da kontaktirate ovog korisnika.