Bmw u extra stanju.
Odradjen servis ulja i filtera prije 2000 km. Set kvacila i plivajuci zamajac stavljen nov prije 2 godine. Dozvoljavam sve provjere u bilo kojem servisu sto se tice vozila, kilometraze, motora mjenjaca trapova itd. Auto je u top stanju ima automacko podesavanje visine sve zavisno od brzine i tereta. Motor u njemu je 4 cilindra tj klipa sa dva lanca common rail motor. Razlikuje se od predhodne generacije i nosi oznaku 560L. Ima start stop sistem bez kljuca. Potrosnja je oko 5 litara otvorene voznej a gradska oko 6-7 litara. Prije dvije i po godine placen je 22 000 km. Vozilo je garazirano. KASKO osigurano.
Detaljno od opreme posjeduje:
* Auto hold tj sistem koji sluzi prilikom kretanja uz brdo. Drzi vozilo bez kocenja u brdu dok ne krenete onda saamo popusti i krene bez da ide unazad. Kao da je automatik.
* Grijace u sjedistima
* Grijace u retrovizorima
* Elektro podesive retrovizre
* Led lampice u retrovizorima
* Senzor za kisu tj automacko paljenje brisaca
* Senzor za svjetla prilikom ulaska u tunel sama svjetla se pale
* Sjedista su elektro podesiva
* Pozadi zracne jastuke za nivelisanje visine ujedno mnogo udobno vozilo
* Sjedista su platnena fabricka a posjedujem i originalne koyne presvlake placene 300 km
* Parking senzori i naprijed i pozadi
* Biznis navigacioni sistem
* Posjeduje i prskalice za farove
* Gume continental premium contact 6 najbolja guma u 2017 godini proglasena u Njemackoj od testiranih 55 brendova
* Woofer i pojacalo u gepeku marke hertz
* Elektro podzaci stakala i naprijed i nazad
* Ima i auto kameru koja je provucena kroy kedere tako da se ne vdi ni jedan kabal. Snima saobracaj cim se auto upali.
* Nosac za sokove za vozaca i suvozaca
* Sitem paljenja je start/stop. Ima kljuc koji se ubaci i pali se na start dugme
* 6 brzina + rikverc (jos jednom da napomenem nov set kvacila i zamajac)
* Svjela su xenon sa motoricima za motanje po krivinama a duga svjetla su led. Bukvalno svijetli po noci kao da je dan
* Posjeduje vazdusne jastuke pozadi i sa njima regulise visinu vozila. Koliko god da sjedne ljudi on se podigne na istu visinu.
* Stakla su zatamljena kod profesionalnog majstora lumar folijama komplet 80 % sem prednje sofersajbe
* Posjeduje tempomat
* Posjedovao je DPF filter ali mi je ukraden jedne prilike pa sam sad stavio lonac prazan.
* Zeder
* Gepek ima vakum yatvaranej kao kod novijih auta samo se prisloni i on ga sam privuce
* Ima i mrezicu koja dijeli teretni dio od putnika
* Volan podesiv po visini i dubini
* Cd sanzer sa 6 cd-ova
* Moze da cita i DVD
* Posjedujem i servisnu knjigu
* Led svjetla u tablicama i led dnevna svjetla tj krugovi i led svjetla u maglenkama sve je canbus tj ne prikayuje nikakve greske
* Nasloni za ruku i naprijed i pozadi
* Gume nove continental 245 45 18 placene 333 km po komadu, ukupno sa felgama nove gume i nove felge 2000 km
* Posjedujem i 17 ke felge zimske gume hankook 225 50 17 placene 222 km po komadu i njih sam sam vec vozio 2 sezone tako da gume nisu bas nesto....
* Volan je od M paketa nije onaj trokutasti
* U gepeku posjeduje rezervni tocak sa dizalicom, kljucem, polugom, trokutom, prvom pomoci itd
Sto se trapa tice stvarno nije ni malo osjetljiv i tesko da mu odlaze dijelovi na trapu. A evo i
par stvari sto sam mijenjao na njemu i proteklo vrijeme:
* Mijenjao sam jedno prednje rame na lijevoj strani
* Zadnje selen blokove
* Prednju desnu sponu ( sve do sad navedeno je iskljucivo lenforder proizvodjac)
* Turbinu sam radio mada to nije bilo potrebno raditi, u turbo servisu sam vozio na provjeru pa su oni kao rekli trebalo bi servisirati i to je kostalo 450 eura, tako da je turbina nova.
* Gogic na Bijelim Zemljama uradio je injektore znaci u kompletu sva 4 injektora kostala su 380 eura. I to po meni je moralo da se ne radi ali na racunaru je izbacivalo kao da jedan injektor nije u redu pa sam uradi osve u kompletu.
* Ulje redovno mijenjam na 10 000 predjenih kilometara. Stavljam sve MAN-ove filtere zraka, ulja, goriva...
* Vozilo odrzava Zarko Terzic u Uzicu majstor nad majstorima koji je poznatiji kao prvak u brdskim i kruznim trkama i koji posjeduej dvije zlatne kacige (naj veca nagrada koja se moze dobiti u Evpropi za taj sport) inace covjek radi samo BMW.
* Gume nove kupljene i zimske i ljetne. Ukupna vrijednost u gumama i felgama je preko 3000 km
* Promjeno sam tecnost u kocinicama
* Promjenio rashladnu tecnost
* Prednji i zadnji diskovi novi sa plocicama texstar 500 km ukupno
* Promjenio sam i oba termostata jer su bili malo losiji zimus i promjenio sam racvu od vode. Stavio novu Termostati i racva su kostali oko 150 km
* Promjenio sam i obloge na rucnoj tako da je i rucna kao nova.