Oglas je završen

Bmw e60 - 61 520 d

11.800 KM
gallery images

25

Proizvođač BMW
Model 520
Gorivo Dizel
Broj vrata
Broj vrata 4/5
Godište
Godište 2006
Kilometraža
Kilometraža 250.000km
Snaga motora (KW)
Snaga motora (KW) 200
Kubikaža
Kubikaža 2.0
Transmisija
Transmisija Manuelni

Specifikacije

Konjskih snaga 120
Tip Karavan
Pogon Zadnji
Godina prve registracije 2012
Boja Siva
Veličina felgi 18
Sjedećih mjesta 5
Broj stepeni prijenosa 6+R
Posjeduje gume Ljetne i Zimske
Emisioni standard Euro 4
Broj prethodnih vlasnika 1
Masa/Težina (kg) 1700
Registrovan
Alu felge
Alarm
Centralna brava
Daljinsko otključavanje
Airbag
ABS
ESP
DPF/FAP filter
Servo volan
Turbo
Ocarinjen
Servisna knjiga
Datum objave 30.06.2018

Oprema

Klimatizacija
Muzika/ozvučenje DVD-MP3 plus LCD display
Svjetla LED
Zaštita/Blokada Električna blokada
Metalik
Digitalna klima
Navigacija
Tempomat
Park assist
Start-Stop sistem
Grijanje sjedišta
El. podizači stakala
Električni retrovizori
ISOFIX
Datum objave 30.06.2018

Detaljni opis

Bmw u extra stanju.

Odradjen servis ulja i filtera prije 2000 km. Set kvacila i plivajuci zamajac stavljen nov prije 2 godine. Dozvoljavam sve provjere u bilo kojem servisu sto se tice vozila, kilometraze, motora mjenjaca trapova itd. Auto je u top stanju ima automacko podesavanje visine sve zavisno od brzine i tereta. Motor u njemu je 4 cilindra tj klipa sa dva lanca common rail motor. Razlikuje se od predhodne generacije i nosi oznaku 560L. Ima start stop sistem bez kljuca. Potrosnja je oko 5 litara otvorene voznej a gradska oko 6-7 litara. Prije dvije i po godine placen je 22 000 km. Vozilo je garazirano. KASKO osigurano.

Detaljno od opreme posjeduje:
* Auto hold tj sistem koji sluzi prilikom kretanja uz brdo. Drzi vozilo bez kocenja u brdu dok ne krenete onda saamo popusti i krene bez da ide unazad. Kao da je automatik.
* Grijace u sjedistima
* Grijace u retrovizorima 
* Elektro podesive retrovizre
* Led lampice u retrovizorima
* Senzor za kisu tj automacko paljenje brisaca
* Senzor za svjetla prilikom ulaska u tunel sama svjetla se pale
* Sjedista su elektro podesiva
* Pozadi zracne jastuke za nivelisanje visine ujedno mnogo udobno vozilo
* Sjedista su platnena fabricka a posjedujem i originalne koyne presvlake placene 300 km
* Parking senzori i naprijed i pozadi
* Biznis navigacioni sistem
* Posjeduje i prskalice za farove
* Gume continental premium contact 6 najbolja guma u 2017 godini proglasena u Njemackoj od testiranih 55 brendova
* Woofer i pojacalo u gepeku marke hertz
* Elektro podzaci stakala i naprijed i nazad
* Ima i auto kameru koja je provucena kroy kedere tako da se ne vdi ni jedan kabal. Snima saobracaj cim se auto upali.
* Nosac za sokove za vozaca i suvozaca
* Sitem paljenja je start/stop. Ima kljuc koji se ubaci i pali se na start dugme
* 6 brzina + rikverc (jos jednom da napomenem nov set kvacila i zamajac)
* Svjela su xenon sa motoricima za motanje po krivinama a duga svjetla su led. Bukvalno svijetli po noci kao da je dan
* Posjeduje vazdusne jastuke pozadi i sa njima regulise visinu vozila. Koliko god da sjedne ljudi on se podigne na istu visinu.
* Stakla su zatamljena kod profesionalnog majstora lumar folijama komplet 80 % sem prednje sofersajbe
* Posjeduje tempomat
* Posjedovao je DPF filter ali mi je ukraden jedne prilike pa sam sad stavio lonac prazan.
* Zeder
* Gepek ima vakum yatvaranej kao kod novijih auta samo se prisloni i on ga sam privuce
* Ima i mrezicu koja dijeli teretni dio od putnika
* Volan podesiv po visini i dubini
* Cd sanzer sa 6 cd-ova
* Moze da cita i DVD 
* Posjedujem i servisnu knjigu
* Led svjetla u tablicama i led dnevna svjetla tj krugovi i led svjetla u maglenkama sve je canbus tj ne prikayuje nikakve greske
* Nasloni za ruku i naprijed i pozadi
* Gume nove continental 245 45 18 placene 333 km po komadu, ukupno sa felgama nove gume i nove felge 2000 km
* Posjedujem i 17 ke felge zimske gume hankook 225 50 17 placene 222 km po komadu i njih sam sam vec vozio 2 sezone tako da gume nisu bas nesto....
* Volan je od M paketa nije onaj trokutasti
* U gepeku posjeduje rezervni tocak sa dizalicom, kljucem, polugom, trokutom, prvom pomoci itd

Sto se trapa tice stvarno nije ni malo osjetljiv i tesko da mu odlaze dijelovi na trapu. A evo i 

par stvari sto sam mijenjao na njemu i proteklo vrijeme:

* Mijenjao sam jedno prednje rame na lijevoj strani
* Zadnje selen blokove
* Prednju desnu sponu ( sve do sad navedeno je iskljucivo lenforder proizvodjac)
* Turbinu sam radio mada to nije bilo potrebno raditi, u turbo servisu sam vozio na provjeru pa su oni kao rekli trebalo bi servisirati i to je kostalo 450 eura, tako da je turbina nova.
* Gogic na Bijelim Zemljama uradio je injektore znaci u kompletu sva 4 injektora kostala su 380 eura. I to po meni je moralo da se ne radi ali na racunaru je izbacivalo kao da jedan injektor nije u redu pa sam uradi osve u kompletu.
* Ulje redovno mijenjam na 10 000 predjenih kilometara. Stavljam sve MAN-ove filtere zraka, ulja, goriva...
* Vozilo odrzava Zarko Terzic u Uzicu majstor nad majstorima koji je poznatiji kao prvak u brdskim i kruznim trkama i koji posjeduej dvije zlatne kacige (naj veca nagrada koja se moze dobiti u Evpropi za taj sport) inace covjek radi samo BMW.
* Gume nove kupljene i zimske i ljetne. Ukupna vrijednost u gumama i felgama je preko 3000 km
* Promjeno sam tecnost u kocinicama 
* Promjenio rashladnu tecnost
* Prednji i zadnji diskovi novi sa plocicama texstar 500 km ukupno
* Promjenio sam i oba termostata jer su bili malo losiji zimus i promjenio sam racvu od vode. Stavio novu Termostati i racva su kostali oko 150 km
* Promjenio sam i obloge na rucnoj tako da je i rucna kao nova.



Pitanja

Prijavite se ili kreirajte račun na OLX-u da kontaktirate ovog korisnika.

Prijavite se ili kreirajte račun na OLX-u da kontaktirate ovog korisnika.