Knjiga - Marketing istraživanje: od teorije do praktične primjene

39 KM

Oglas nije mijenjao cijenu

gallery images

1

Ovaj oglas može biti na Vašim vratima u roku od 24 sata

Osobine

Godina studija Druga
Literatura prema fakultetu Ekonomski fakultet
Datum objave 06.07.2025

Detaljni opis

Marketing istraživanje: od teorije do praktične primjene

Autor: prof. dr. Kenan Mahmutović

Marketing istraživanje: od teorije do praktične primjene je sveobuhvatan univerzitetski udžbenik koji pokriva ključne faze marketing istraživanja – od definisanja problema i dizajniranja istraživačkog plana, preko prikupljanja i analize podataka, do izvještavanja rezultata. Knjiga kombinuje teorijske osnove i praktične primjere, uključujući upotrebu programskog jezika R, savremene tehnologije (AI, big data, neuromarketing) i konkretne poslovne aplikacije.

Godina izdanja: 2025.

Broj strana: 444

Format: 23 cm, ilustrirano

ISBN: 978-9926-9019-0-5 (Realtor Group)

ISBN: 978-9926-508-14-2 (Univerzitet u Bihaću)

Izdavač: Realtor Group i Univerzitet u Bihaću

UDK: 339.138(075.8)

COBISS.BH-ID: 65142022

COBISS.BH-ID: 65142022

Cijena: 39,00 KM + 10 KM dostave

Više informacija o knjizi možete pročitati na: https://www.emarketing.ba

Izjava

Predmet prodaje oglašavam pod punom krivičnom i materijalnom odgovornošću. Svjestan sam da je oglašavanje i prodaja nedozvoljenih proizvoda kažnjiva po zakonu i spreman sam da prihvatim posljedice i prosljeđivanje mojih podataka nadležnim organima u slučaju da se dokaže da predmet moje prodaje nije u skladu sa zakonom.

Pitanja

Prijavite se ili kreirajte račun na OLX-u da kontaktirate ovog korisnika.

Prijavite se ili kreirajte račun na OLX-u da kontaktirate ovog korisnika.