Detaljni opis
Najprodavanija knjiga u 2021.godini!
DIGITALNI MARKETING: Strategije, alati i taktike
Autor: Prof.dr. Kenan Mahmutović
"Odlično i bogato izdanje koje će biti sredstvo inspiracije kako za studente tako i za verzirane marketing stručnjake"
"Digitalni marketing demistificiran jednostavnim riječnikom"
"Veliki broj praktičnih primjera i stil pisanja autora ukazuju na bogato praktično iskustvo u domenu digitalnog marketinga koje autor na zanimljiv i jednostavan način prenosi čitaocu".
* 420 stranica u koloru
* tvrdi uvez
* izdanje 2021. godina
* univerzitetski udžbenik
Sadržaj knjige dostupan je na linku: https://drive.google.com/file/d/1eEl4RgOhMHisDilnvbI89lM1qyDCNLcP/view?usp=drivesdk
UVOD U DIGITALNI MARKETING
U prvom dijelu knjige pojašnjeno je šta je digitalni marketing, da li se razlikuje od marketinga i elektronskog poslovanja. Čitatelj se upoznaje sa kratkim istorijatom Interneta i njegovim osnovnim servisima, utjecajem online okruženja na elemente marketing miksa i na ponašanje samih potrošača. Potom se obrađuju novi e-modeli poslovanja i analizira se kako danas kompanije mogu provoditi marketing istraživanje uz primjenu digitalnih tehnologija.
Šta je digitalni marketing?
Katalizatori digitalne revolucije
Internet, Internet servisi i njihov utjecaj na današnje poslovanje
Marketing miks u digitalnom okruženju
Novi modeli e-poslovanja
Digitalno okruženje i ponašanje potrošača
Marketing istraživanje u digitalnom okruženju
STRATEŠKI PRISTUP DIGITALNOM MARKETINGU
U ovom dijelu knjige objašnjeno je zašto neka preduzeća ostvaruju neuspjeh u digitalnom marketingu, zašto je važan holistički i planski pristup digitalnom marketingu i koji su koraci u procesu kreiranja digitalnog marketing plana. Za tu namjenu kreiran je „ASTOK“ okvir, koji prikazuje pet osnovnih faza u procesu planiranja digitalnog marketinga: analitičku fazu, stratešku fazu, taktičku fazu, operativnu fazu i kontrolno optimizacijsku fazu.
Zašto je važan holistički pristup digitalnom marketingu?
Proces kreiranja digitalnog marketing plana - ASTOK okvir
Analitička faza (analiza kupaca, konkurencije, partnera ...)
Strateška faza (ciljevi, strategija)
Taktička faza
Operativna faza
Kontrolno-optimizacijska faza
IMPLEMENTACIJA DIGITALNOG MARKETING PLANA
Strategija, razrađena kroz specifične taktike, zahtijeva odgovarajuće digitalne alate za njenu implementaciju. U ovom dijelu knjige, govori se o osnovnim digitalnim alatima, a potom o konkretnim tehnikama digitalnog marketinga, koje marketari koriste da bi privukli potencijalne kupce, angažirali ih i naveli na kupovinu, te ih zadržali, kroz izgradnju dugoročnog odnos sa njima.
Web lokacija (kreiranje, web hosting, domene, SSL certifikat, CMS sistemi, ...)
Mobilne aplikacije i mobilni kanali
Elektronska trgovina (m-Trgovina, s-Trgovina, Web shop, ...)
Društveni mediji
Direktni email marketing
Remarketing
Content marketing
Live chat i chat botovi
Transakcijski email
Prediktivna analitika
Search engine optimization
Online oglašavanje (Prednosti, Modeli, Oglasni serveri, Oglašavanje na pretraživačima, ...)
Affiliate marketing
Oglašavanje na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn)
Odredišne stranice
Onsite i mobile push notifikacije
e-CRM, profiliranje, baze podataka, personalizacija
Unakrsna prodaja
KONTROLA I OPTIMIZACIJA DIGITALNE MARKETING STRATEGIJE
Digitalno okruženje omogućava visok nivo mjerenja svake aktivnosti korisnika, a marketarima su na raspolaganju različiti online alati za digitalnu analitiku. U ovom dijelu knjige govori se o značaju digitalne analitike, procesu odabira i mjerenja ključnih indikatora performansi (KPI), načinu korištenja Google Analytics alata i procesu optimizacije pojedinih taktika kroz A/B i multivarijatno testiranje.
Web analitika
Analitika društvenih medija
SEO analitika
Analitika korisničkog iskustva
Google Analytics (GA)
GA publike, segmenti i izvještaji
Prilagođene dimenzije i metrike
KPI i kreiranje nadzornih ploča
A/B testiranje
POSEBNA PODRUČJA U DIGITALNOM MARKETINGU
U ovom dijelu knjige obrađena su tri međusobno povezana područja digitalnog marketinga o kojima danas sa velikim uzbuđenjem govore gotovo svi digitalni marketari: Big Data, umjetna inteligencija (AI) i mašinsko učenje, te automatizacija u marketingu. Pojašnjava se kako primjeniti Big Data, AI i mašinsko učenje za unapređenje ključnih područja u digitalnom marketingu i povećati marketing efektivnost.
BIG data
Umjetna inteligencija (AI)
Mašinsko učenje
Marketing automatizacija