Knjiga Digitalni marketing: strategije, alati i taktike

98 KM
  • 48 KM 20.05.2022 - u 15:43 sati
  • 42 KM 02.03.2022 - u 21:00 sati
gallery images

5

Ovaj oglas može biti na Vašim vratima u roku od 24 sata

Osobine

Oblasti Marketing
Datum objave 27.07.2021

Detaljni opis

Najprodavanija knjiga u 2021.godini!

DIGITALNI MARKETING: Strategije, alati i taktike

Autor: Prof.dr. Kenan Mahmutović

"Odlično i bogato izdanje koje će biti sredstvo inspiracije kako za studente tako i za verzirane marketing stručnjake"

"Digitalni marketing demistificiran jednostavnim riječnikom"

"Veliki broj praktičnih primjera i stil pisanja autora ukazuju na bogato praktično iskustvo u domenu digitalnog marketinga koje autor na zanimljiv i jednostavan način prenosi čitaocu".

* 420 stranica u koloru
* tvrdi uvez
* izdanje 2021. godina
* univerzitetski udžbenik

Sadržaj knjige dostupan je na linku: https://drive.google.com/file/d/1eEl4RgOhMHisDilnvbI89lM1qyDCNLcP/view?usp=drivesdk

UVOD U DIGITALNI MARKETING

U prvom dijelu knjige pojašnjeno je šta je digitalni marketing, da li se razlikuje od marketinga i elektronskog poslovanja. Čitatelj se upoznaje sa kratkim istorijatom Interneta i njegovim osnovnim servisima, utjecajem online okruženja na elemente marketing miksa i na ponašanje samih potrošača. Potom se obrađuju novi e-modeli poslovanja i analizira se kako danas kompanije mogu provoditi marketing istraživanje uz primjenu digitalnih tehnologija.

Šta je digitalni marketing?

Katalizatori digitalne revolucije

Internet, Internet servisi i njihov utjecaj na današnje poslovanje

Marketing miks u digitalnom okruženju

Novi modeli e-poslovanja

Digitalno okruženje i ponašanje potrošača

Marketing istraživanje u digitalnom okruženju

STRATEŠKI PRISTUP DIGITALNOM MARKETINGU

U ovom dijelu knjige objašnjeno je zašto neka preduzeća ostvaruju neuspjeh u digitalnom marketingu, zašto je važan holistički i planski pristup digitalnom marketingu i koji su koraci u procesu kreiranja digitalnog marketing plana. Za tu namjenu kreiran je „ASTOK“ okvir, koji prikazuje pet osnovnih faza u procesu planiranja digitalnog marketinga: analitičku fazu, stratešku fazu, taktičku fazu, operativnu fazu i kontrolno optimizacijsku fazu.

Zašto je važan holistički pristup digitalnom marketingu?

Proces kreiranja digitalnog marketing plana - ASTOK okvir

Analitička faza (analiza kupaca, konkurencije, partnera ...)

Strateška faza (ciljevi, strategija)

Taktička faza

Operativna faza

Kontrolno-optimizacijska faza

IMPLEMENTACIJA DIGITALNOG MARKETING PLANA

Strategija, razrađena kroz specifične taktike, zahtijeva odgovarajuće digitalne alate za njenu implementaciju. U ovom dijelu knjige, govori se o osnovnim digitalnim alatima, a potom o konkretnim tehnikama digitalnog marketinga, koje marketari koriste da bi privukli potencijalne kupce, angažirali ih i naveli na kupovinu, te ih zadržali, kroz izgradnju dugoročnog odnos sa njima.

Web lokacija (kreiranje, web hosting, domene, SSL certifikat, CMS sistemi, ...)

Mobilne aplikacije i mobilni kanali

Elektronska trgovina (m-Trgovina, s-Trgovina, Web shop, ...)

Društveni mediji 

Direktni email marketing 

Remarketing 

Content marketing 

Live chat i chat botovi 

Transakcijski email 

Prediktivna analitika 

Search engine optimization

Online oglašavanje (Prednosti, Modeli, Oglasni serveri, Oglašavanje na pretraživačima, ...)

Affiliate marketing

Oglašavanje na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn)

Odredišne stranice

Onsite i mobile push notifikacije

e-CRM, profiliranje, baze podataka, personalizacija

Unakrsna prodaja


KONTROLA I OPTIMIZACIJA DIGITALNE MARKETING STRATEGIJE

Digitalno okruženje omogućava visok nivo mjerenja svake aktivnosti korisnika, a marketarima su na raspolaganju različiti online alati za digitalnu analitiku. U ovom dijelu knjige govori se o značaju digitalne analitike, procesu odabira i mjerenja ključnih indikatora performansi (KPI), načinu korištenja Google Analytics alata i procesu optimizacije pojedinih taktika kroz A/B i multivarijatno testiranje.

Web analitika

Analitika društvenih medija

SEO analitika

Analitika korisničkog iskustva

Google Analytics (GA)

GA publike, segmenti i izvještaji

Prilagođene dimenzije i metrike

KPI i kreiranje nadzornih ploča

A/B testiranje

POSEBNA PODRUČJA U DIGITALNOM MARKETINGU

U ovom dijelu knjige obrađena su tri međusobno povezana područja digitalnog marketinga o kojima danas sa velikim uzbuđenjem govore gotovo svi digitalni marketari: Big Data, umjetna inteligencija (AI) i mašinsko učenje, te automatizacija u marketingu. Pojašnjava se kako primjeniti Big Data, AI i mašinsko učenje za unapređenje ključnih područja u digitalnom marketingu i povećati marketing efektivnost.

BIG data

Umjetna inteligencija (AI)

Mašinsko učenje

Marketing automatizacija

Izjava

Predmet prodaje oglašavam pod punom krivičnom i materijalnom odgovornošću. Svjestan sam da je oglašavanje i prodaja nedozvoljenih proizvoda kažnjiva po zakonu i spreman sam da prihvatim posljedice i prosljeđivanje mojih podataka nadležnim organima u slučaju da se dokaže da predmet moje prodaje nije u skladu sa zakonom.

Pitanja

Prijavite se ili kreirajte račun na OLX-u da kontaktirate ovog korisnika.

Prijavite se ili kreirajte račun na OLX-u da kontaktirate ovog korisnika.