Detaljni opis
<table class="table-summary table-summary--alpha" cellspacing="0" cellpadding="0"><tbody><tr><th scope="row">Marka automobila:</th><td>Fiat</td></tr><tr><th scope="row">Model automobila:</th><td>Punto</td></tr><tr><th scope="row">Tip automobila:</th><td>1,2 Mk2 188</td></tr><tr><th scope="row">Godina proizvodnje:</th><td><time datetime="2003">2003. godište</time></td></tr><tr><th scope="row">Godina modela:</th><td><time datetime="2003">2003.</time></td></tr><tr><th scope="row">Prva registracija:</th><td><time datetime="2003">2003.</time></td></tr><tr><th scope="row">Registriran do:</th><td>07 / 2015</td></tr><tr><th scope="row">Prijeđeni kilometri:</th><td>150150 <abbr title="kilometri">km</abbr></td></tr><tr><th scope="row">Motor:</th><td>Benzin</td></tr><tr><th scope="row">Snaga motora:</th><td>44 <abbr title="kilovati">kW</abbr></td></tr><tr><th scope="row">Radni obujam:</th><td>1242 <abbr title="kubični centimetri">cm<sup><font size="2">3</font></sup></abbr></td></tr><tr><th scope="row">Mjenjač:</th><td>Mehanički mjenjač</td></tr><tr><th scope="row">Broj stupnjeva:</th><td>5 stupnjeva</td></tr><tr><th scope="row">Starost vozila:</th><td>rabljeno</td></tr><tr><th scope="row">Očuvanost vozila:</th><td>izvrsno</td></tr><tr><th scope="row"><p>Vlasnik: drugi</p><p>OBRATITI PAŽNJU PRILIKOM KUPOVINE Fiat Punto 2:<br>- enterijer, završna obrada nije na zavidnom nivou pa dobro pogledajte stanje sedišta i plastike.<br>- elektrika, najčešći problem su crkavanje osigurača i svetla u kabini.<br> - upravljanje, neki modelu Punta proizvedeni `99 su pozivani u servise zabog problema sa sistemom za upravljanje.<br>- obratite pažnju na ispravnost servo uređaja koji je kod Punta električni i zna da otkaže.<br>- šasija, prvi modeli su dolazili loše ofarbani. Pregledajte pažljivo ceo automobil naročito mesta spajanja limova.<br>- manuelni menjač , proveriti prenos i kvačilo.<br></p><h3>KVAROVI</h3><p> Fiat nije poznat kao najpouzdaniji proizvođač automobila, ali je Fiat Punto izuzetak, iako je kvalitet izrade je znatno poboljšan, ni to nije bilo dosta do VW standardima</p><p> Problemi koji su tokom eksploatacije bili uglavnom prisutni kod Fiat Punto 2 su se ogledali uglavnom u već standardnim „bubicama“ sa elektronikom (češće kod serije II), kod nekih modela bilo je problema sa ubrizgavanjem goriva u benzinskim motorima, a kod 1.3 Multijet dizela sa povećanom potrošnjom ulja. Bilo je i prijava mada ređih, u vezi sa radom spojnice, a vrlo retko u sinhronima drugog i trećeg stepena, pa ako menjač vidno zapinje, bolje je odustati od kupovine takvog vozila.</p><p> Takođe, problemi sa potenciometrom gasa, klapnom gasa i senzor pritiska vazduha kod 1.2 16V.<br> Zveckanje iz motora 1.2 16V, može ukazivati na problem sa pogrešnom veličinom korišćenih klipova. Moguć problem sa glavom motora na 1.2 8v 60bhp na oko 35000 km.<br> Osnovno je da koristite propisane svećice ili ECU može da se zbuni.<br> Kvar pumpe za vodu može dovesti do problema sa zupčastim kaišem.<br> Problem sa glavom motora je čest zbog zapušenja kanala za protok rashladne tečnosti zbog mulja zbog unutrašnje korozije radijatora. Preporučljivo je da se zameni tečnost za hlađenje svake 2 godine.</p><p> Hladnjak ulja kod 1.248 cc dizel motora je sastavljen sa filterom ulja, koristeći tečnost za hlađenje motora za hlađenje ulja. Proverite rezervoar rashladne tečnosti da li ima znakova ulja u njemu, da nije došlo do pucanja hladnjaka ulja i ulaska ulja u rashladnu tečnost.</p><p> Moguće curenje ulja na poklopcu ventila i karteru - treba zameni dihtunge.</p><p> Kada se čuje brujanje ležaja može biti problem dijagnoza, jer su altenator i vodena pumpa blizu, pa je problem odrediti odakle potiče brujanje.</p><p> Ne treba kupovati punto sa automatskim menjačem, zbog kvarenja upravljačke elektronike menjača.</p><p>Često pregrevaju sijalice H7 glavnih farova Fiat Punto 2. Preporuka je imati rezernu sijalicu u autu uvek spremnu za zamenu. Kod kasnijih modela rešeno ugradnjom novih poklopaca farova sa ventilacijom.</p><p>Šarke na vrataima Fiat Punto 2 mogu praviti probleme, oni treba da budu redovno podmazivani.</p><p><br></p></th><td><p><br></p></td></tr></tbody></table><p><br></p><h3><br></h3>