Oglas je završen

Fiat Punto 1.2 Stanced

4.000 KM

Oglas nije mijenjao cijenu

gallery images

13

Proizvođač Fiat
Model Punto
Gorivo Benzin
Broj vrata
Broj vrata 2/3
Godište
Godište 2003
Kilometraža
Kilometraža 150.150km
Kubikaža
Kubikaža 1.2

Specifikacije

Registrovan
Alu felge
Centralna brava
Daljinsko otključavanje
Airbag
Servo volan
Ocarinjen
Datum objave 12.05.2015

Oprema

Klimatizacija
Vrsta enterijera
Metalik
El. podizači stakala
Datum objave 12.05.2015

Detaljni opis

<table class="table-summary table-summary--alpha" cellspacing="0" cellpadding="0"><tbody><tr><th scope="row">Marka automobila:</th><td>Fiat</td></tr><tr><th scope="row">Model automobila:</th><td>Punto</td></tr><tr><th scope="row">Tip automobila:</th><td>1,2 Mk2 188</td></tr><tr><th scope="row">Godina proizvodnje:</th><td><time datetime="2003">2003. godište</time></td></tr><tr><th scope="row">Godina modela:</th><td><time datetime="2003">2003.</time></td></tr><tr><th scope="row">Prva registracija:</th><td><time datetime="2003">2003.</time></td></tr><tr><th scope="row">Registriran do:</th><td>07 / 2015</td></tr><tr><th scope="row">Prijeđeni kilometri:</th><td>150150 <abbr title="kilometri">km</abbr></td></tr><tr><th scope="row">Motor:</th><td>Benzin</td></tr><tr><th scope="row">Snaga motora:</th><td>44 <abbr title="kilovati">kW</abbr></td></tr><tr><th scope="row">Radni obujam:</th><td>1242 <abbr title="kubični centimetri">cm<sup><font size="2">3</font></sup></abbr></td></tr><tr><th scope="row">Mjenjač:</th><td>Mehanički mjenjač</td></tr><tr><th scope="row">Broj stupnjeva:</th><td>5 stupnjeva</td></tr><tr><th scope="row">Starost vozila:</th><td>rabljeno</td></tr><tr><th scope="row">Očuvanost vozila:</th><td>izvrsno</td></tr><tr><th scope="row"><p>Vlasnik: drugi</p><p>OBRATITI PAŽNJU PRILIKOM KUPOVINE Fiat Punto 2:<br>- enterijer, završna obrada nije na zavidnom nivou pa dobro pogledajte stanje sedišta i plastike.<br>- elektrika, najčešći problem su crkavanje osigurača i svetla u kabini.<br> - upravljanje, neki modelu Punta proizvedeni `99 su pozivani u servise zabog problema sa sistemom za upravljanje.<br>- obratite pažnju na ispravnost servo uređaja koji je kod Punta električni i zna da otkaže.<br>- šasija, prvi modeli su dolazili loše ofarbani. Pregledajte pažljivo ceo automobil naročito mesta spajanja limova.<br>- manuelni menjač , proveriti prenos i kvačilo.<br></p><h3>KVAROVI</h3><p> Fiat nije poznat kao najpouzdaniji proizvođač automobila, ali je Fiat Punto izuzetak, iako je kvalitet izrade je znatno poboljšan, ni to nije bilo dosta do VW standardima</p><p> Problemi koji su tokom eksploatacije bili uglavnom prisutni kod Fiat Punto 2 su se ogledali uglavnom u već standardnim „bubicama“ sa elektronikom (češće kod serije II), kod nekih modela bilo je problema sa ubrizgavanjem goriva u benzinskim motorima, a kod 1.3 Multijet dizela sa povećanom potrošnjom ulja. Bilo je i prijava mada ređih, u vezi sa radom spojnice, a vrlo retko u sinhronima drugog i trećeg stepena, pa ako menjač vidno zapinje, bolje je odustati od kupovine takvog vozila.</p><p> Takođe, problemi sa potenciometrom gasa, klapnom gasa i senzor pritiska vazduha kod 1.2 16V.<br> Zveckanje iz motora 1.2 16V, može ukazivati na problem sa pogrešnom veličinom korišćenih klipova. Moguć problem sa glavom motora na 1.2 8v 60bhp na oko 35000 km.<br> Osnovno je da koristite propisane svećice ili ECU može da se zbuni.<br> Kvar pumpe za vodu može dovesti do problema sa zupčastim kaišem.<br> Problem sa glavom motora je čest zbog zapušenja kanala za protok rashladne tečnosti zbog mulja zbog unutrašnje korozije radijatora. Preporučljivo je da se zameni tečnost za hlađenje svake 2 godine.</p><p> Hladnjak ulja kod 1.248 cc dizel motora je sastavljen sa filterom ulja, koristeći tečnost za hlađenje motora za hlađenje ulja. Proverite rezervoar rashladne tečnosti da li ima znakova ulja u njemu, da nije došlo do pucanja hladnjaka ulja i ulaska ulja u rashladnu tečnost.</p><p> Moguće curenje ulja na poklopcu ventila i karteru - treba zameni dihtunge.</p><p> Kada se čuje brujanje ležaja može biti problem dijagnoza, jer su altenator i vodena pumpa blizu, pa je problem odrediti odakle potiče brujanje.</p><p> Ne treba kupovati punto sa automatskim menjačem, zbog kvarenja upravljačke elektronike menjača.</p><p>Često pregrevaju sijalice H7 glavnih farova Fiat Punto 2. Preporuka je imati rezernu sijalicu u autu uvek spremnu za zamenu. Kod kasnijih modela rešeno ugradnjom novih poklopaca farova sa ventilacijom.</p><p>Šarke na vrataima Fiat Punto 2 mogu praviti probleme, oni treba da budu redovno podmazivani.</p><p><br></p></th><td><p><br></p></td></tr></tbody></table><p><br></p><h3><br></h3>

Pitanja

Korisnik ne želi da bude kontaktiran putem javnih pitanja.

Prijavite se ili kreirajte račun na OLX-u da kontaktirate ovog korisnika.

Prijavite se ili kreirajte račun na OLX-u da kontaktirate ovog korisnika.